slety:








doporuč. četba:





zásobování:










sponzoři:



index / SAAB slety / Jedovnice / 01 : 02 : 03 : 04 : 05 : 06 : 07 : 08 : 09 : 10 : 11 : 12 : 13 : 14 : 15 : 16

| 21.09.2013 |  8. Moravský SAABsraz - Jedovnice

(c) Draken

p r o g r a m :

9:00    přílety strojů, technická přejímka a parkování na stojánce
11:00    zahájení oběda (restaurace Barrachov, výběr ze tří pokrmů)
13:00    nástup a vyhodnocení
+15 min    formování letky a start okružní jízdy (39 km)
+60 min    návrat z výletu
potom    turnaj v KUBBu

f o t k y   a  v i d e a :

SUG | Draken a Martin Bazalík, Vojan
freddie | Rajče
Berysek | timelapse video na YouTube

z á p i s  a  v y h o d n o c e n í:


Sraz letos navštívilo 66 strojů. V tradiční soutěžní kategorii nejzasloužilejší saab, ve které oceňujeme nejolétanější stroj, bylo tentokrát ocenění přiřknuto spíše duchu stroje, než jeho fyzické schránce, protože čerstvě nádherná 9000i ing. Pavla Dimitrova má nové vše, co ještě šlo koupit. Klasických 9000 ale rapidně ubývá, oceněním tedy vyzdvihujeme i snahu o její záchranu (ve Vojkovicích) jako takovou, bez ohledu na skutečnost, že současný motor ani karoserie deklarovaných 560 tis km nezažily. S druhým nejlepším výsledkem dorazil pan František Sklenář, jehož 9000 CS (1993) pamatuje 395 tisíc kilometrů. V těsném závěsu za ní byla další 9000 (1993) pana Tomáše Omelky s krásnými 377 tisíci odslouženými kilometry.

 

Jako vždy jsme i tentokrát ocenili návštěvníka, který k nám vážil nejdelší cestu. Tím se celkem suverénně stal Daniel, který kvůli naší společnosti neváhal opustit slunné ulice 2493 km vzdáleného Madridu! Druhým nejvzdálenějším účastníkem byl pan Gergely z Levic (285 km).

 

Vzhledem k tomu, že o vesty organizátorů letos nebyla zrovna rvačka, rozhodli jsme se vynechat organizačně náročnou anketu, kterou bez ohledu na aktuálně vyhlášené kategorie stejně (a právem) stále vyhrával Miloš. Vítěze jednotlivých kategorií jsme tedy dali vybrat komisím znalců:

Volba komise vedené odborníkem na autokosmetiku Polim padla na klasické kábro 900 Jana Dobeše, které se tím stalo vítězem kategorie "vůz, který stačí už jen naleštit". Příští rok zkontrolujeme, zda a jak byla vyhraná sada autokosmetiky sonax použita :-)

 

Odborná turboporota se rozhodla přizpůsobit populárnímu trendu downsizingu a vyhlásit kategorii o nejlehčí lehké turbo. Za jednoznačného vítěze následně nemohla označit nikoho jiného než stříbrné 9000CSE, ve kterém navzdory deklarovaným údajům nenašla turbínku žádnou. Cenu převzala novopečená majitelka stroje Diana.

 

Kategorii "nejkrásnější SAAB new 9-5 SC" s přehledem vyhrávají Suchomelovi, tak trošku jako poděkování za všechny nové 9-5, které hlavně díky nim brázdí naše cesty v hojném počtu, o dvou kombících (a tří 9-4) ani nemluvě.

O milé překvapení se následně postarali studenti oboru reklamní fotografie, kteří Milošovi předali velkoformátovou fotku, jejíž nasnímání (stalo se před rokem) a postprodukce pravděpodobně daly více práce, než kolik si vyžádala výroba vlastního vozu. Ale výsledek je také pěkný!

  



sraz připravili:
- - - - - - -
Draken, Kerim, Standa, Holda a Kovi s Barčou, na realizaci se dále podíleli: Poli s Amálkou, Juráš s Markétkou, Elenkou a megafonem.

klub dále reprezentovali:
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Olda, Ladič, Leoš, Miloš, Martin s Andrejkou, Marťas s rodinou, Josef, Marek Jánošík s Míšou a Moničkou, Berysek s rodinou, Lada, Kubi bez paroží a Kuba.

omluveni:
- - - - - - - - - - - - - - - - -
Ewelyn s Aničkou a tak trochu i Budul.

sponzoři:
- - - - - - - - - - - - - - - - -
Pavol Kovarčík - auto-keramika, Ing. Pavel Polách - auto-kosmetika, Ing. Pavel Holeček - auto-nálepky a Draken - auto-šlapací (i to ostatní).

=dr=




Diskuse k tomuto srazu |  zpět do sletiště