SAABunderground
pokec k IC < předchozí  | 148 |  následující >

Ideové Café   S A A B u n d e r g r o u n d


IC-148

OMICE - IC s vůní sýra a letních pneumatik (a taky tak trošku oslavná)


příletová mapka

     
IC-148
Účastníci nechť Kaaati (viz kontakty) laskavě nahlásí svou účast z důvodu zajištění odpovídajícího množství pochutin. Výsledné množství se pak rozpočítá na příspěvek zúčastněných.

Vzhledem k počtu parkovacích míst obsazených sněhovou pokrývkou vyhlašujeme na tuto IC vyjímečný stav spočívající v tom, že seskupování více posádek do jednoho stroje nebude považováno za neslušné :-)

Lopaty, sněhové řetězy a radlice sebou!


Zůčastněni (dle pořadí příletu na stojánku):

  −    Káááťa a Josef
  −    Kerim79
  −    Jirka
  −    Standa
  −    Draken
  −    Juráš
  −    Ewelyn

Stroje (neřazeno dle příslušnosti k letce, nýbrž dle výkonu):


  −    Škoda 125i, Saab 9-3i, Saab 900, Saab 9000 CD, Saab 9000

Příjezd do Omic po setmění našemu klubu nedělá potíž, i když počasí se snažilo znemožnit přílet strojům obutým v letních sandálcích. Opět po roce jsme pod vedením Káááti vzali do rukou nože a začali připravovat ingredience na pozdější hodování.

Prvním hřebem večera se stal fondue sýr a o chvíli později také smažba kousků masíčka místní zvířeny v horkém oleji přímo na stole.

Abych neopoměl: na kávu ideofku toho večera přiletěl nový stroj (kufroidní 9000 CD) a hlavně nový člen Jirka. Oba k nám zamířili až ze zasněžené Vysočiny (a tak jsme jim mohli popřát k prvnímu výročí jejich společné cesty životem).

Ke kávě se podávala letní pneumatika s ráfkem (limited edition) - po vzrušené debatě a mnoha protichůdných návrzích jsme odhlasovali, že by stálo za to zjistit, co vše bylo ventilkem nafouknuto dovnitř… a bylo toho dost…

A jelikož jsme stihli prodebatit vše potřebné a učinili jsme i zápis do knihy hostů omického domečku, mohla naše letadla směřovat tmou, mlhou zpět na svá mateřská letiště (včetně přetlačování s plně naloženým kamionem na úzké komunikaci o půlnoci).



- sepsal Kerim -


Dodatek pro zvidave, ale nezasvedcene: Kdyz jsme s pripravnym vyborem SUG pripravovali SSC v Brne a Praze, doslo k tipovani, kolik ucastniku se navzdory mrazu a nesjizdnym silnicim ucastni. Pri tom byla uzavrena sazka mezi Ludvou (ktery v teto vypjate dobe navic prestaval s kourenim) a ostatnimi, ve ktere se Lu2 zavazal snist svou letni pneumatiku, pokud na sraz do Brna dorazi vice nez 50 stroju. Radost z priletu nadpneumatikového poctu vozu byla takova, ze jsme se rozhodli nejenze Ludvikovi prohru usnadnit a vyrobit ponekud stravitelnejsi repliku kompletniho kola jeho skveleho vozu s kufrem, ale navic mu ji i venovat k narozkam (OR32) a nasledne pomoci snist, coz se - myslím - docela podarilo :-)


Zde končí zápis z Omic a začíná zápis z následné IV vykonané 17. dne téhož měsíce a roku ku příležitostem, které snad budou objasněny následujícím textem.



IC-148-IV

  V blízkosti obchodního domu, jehož jméno již nesmíme vyslovit, se v podvečer sedmnáctého únorového dne roku 10 ocitlo na dlažbě několik samohybů a jejich osádek:

(V časopříjezdném pořádku):

  −    Soběslav a Lu2
  −    Užovka 135 a Simír,
  −    Griffin 9000K a Jirka ze Žďáru,
  −    Okřídlený šíp Ty-Netia a v něm Draken s navigátorem Kerdou79,
  −    dlouho očekávaná Diplomatka s Káátou,
  −    Lázeňské Aero s Míšou a Míšou,
  −    Ewelyn s JASnou třicetdevítkou,
  −    a několik hodných duchů SAABistů na věčnosti, kteří nad námi bdí (viz.foto).

  Nejdříve proběhnul výšlap do schodů, nahoře pak kutálení kuliček a řezání řízků. Poté se odřezávala dna od skleniček a hrníčků, aby se tyto staly bezednými a následovala konzumace všemožných pochutin a pišingrů, přičemž hlavním bodem rozpravy se stala již dlouho předem avizovaná a nyní konečně uskutečněná reinkarnace Kááty z "devítistovkařky" na "devěttrojkařku", neboli majitelku krásné modré "Diplomatky" 9-3 limitované edice CD. "Íčku" ovšem zůstala věrná.

  Dalšími body jednání se kupodivu stalo vše, co se týká výše zmíněného krasavce, na což byla Kááta velmi vzorně připravena. Nechala kolovat všemožné dokumenty od svého nového vozu a s nadhledem a úsměvem odpovídala na všetečné dotazy přísedících…

Dále se mimo jiné řešily tyto otázky:

  −    co teď bude s Patrickem,
  −    jak se vlastně bude "diplomatka" jmenovat,
  −    jestli už se vůz č.79 vrátil z okružní jízdy kolem pavilonu Z,
  −    jak velký jsem měl hlad a jestli jsem dojedl ten dort,
  −    za kolik se dá vydražit SAAB,
  −    proč Stanislaff není na skajpu, i když tam vlastně je.

Shledáno navíc bylo, že:

  −    Míša je po návratu ze zámoří jakoby opálená, což jí velice sluší,
  −    Ewelyn Káátinou reinkarnací ztrácí post "dvojčete ve zbrani" (což, jak bylo prokázáno, opravdu fungovalo,
       neboť si zde obě /zcela jistě náhodou/ pochutnaly na krevetovém sendviči),
  −    ti prťaví losíci za 12 korun mají barvu SUG a tudíž je třeba si je ihned opatřit,
  −    Josef nepřišel, protože jej poctila vzácná návštěva,
  −    Juráš nevěděl, že té staré pouliční lampě placatého tvaru se říkalo "tvargl",
  −    a kdo nemá v SAABu hodiny s kukačkou, najde je jistě u Drakena.

  Po opuštění restauračních prostor následoval nákup postelí, žehlících prken a jiných drobností, upevňování RZ, fotografování, instalace losů, (ne)kouření, plkání s duchy, drkotání zuby a následně rozjezd do vyhřátých pelechů…


Spáchal:   -Sběrový referent-
Opravil:   -Robot Korektor-
Schválil:   -Předseda-




Rekalupitace:

  Fotky z OMIC: Kerim79, Draken

  Fotky z následné IV: Draken

  Stránky výrobců jedlých pneumatik


pokec k IC < předchozí  | 148 |  následující >