index | |
Klub | |
Slety-SUG | |
Letka | |
MiniLetka | |
Jihaad | |
Kontakt | |
Slety | |
Servisy | |
Okolo |
Buňka Brno Berysek :: Budul :: Draken :: Juráš :: Karl :: Killcarrr :: Kovi :: KubaB :: Ladič :: MarekZ. :: MilanN :: Míra :: Oldřich :: Poli :: Tom327 :: Tunnan Buňka Ostrava Marťas :: Petr W :: Buňka Praha Martin :: Pepé :: Slovakia Kerim79 :: Australia cell: Gromit Muchos-honchos: |
Buňka Brno II: a.nick.a :: Banito :: Bernye :: Brnokasa :: Dushab :: Eda :: Erno ('11) :: Ewelyn :: Holda :: Jiří :: Market :: Miloš :: Loco :: Lukáš :: Marcel :: Mára :: Míra :: Marian :: Michal :: Norton :: Pavel :: Petr :: Tejkis :: Lada :: Aedd :: Aero :: Emil :: Gita :: Jiří :: Josef :: Kaaata :: Kuba :: Kubi :: Standa :: RHK Tonda :: Marcelka('13) :: Buňka Ostrava II Danik :: Marek :: TGM :: Buňka Praha B Bubi :: Caradac :: Dandy :: Honza :: Jakub :: Jenda :: Jerry :: Jindra :: Kefasu :: Keyko :: Malibu :: Mišu :: Náčelník :: Nils Holgerson :: OndřejR :: Olda :: Pájík :: Yorkin :: Síma :: SobikSaabik :: SobaThor :: Tino :: Tomik Bľava Jof :: Svrco Alex :: Muchos-honchos: Petr-Saab ('00) :: Jitka ('11) :: Ludva ('12) Tom :: vzpomínáme: Leoš :: |
# | | 4 |
typ: | | 9-7X |
ročník: | | 2006 |
motor: | | 4.2 V8 |
výkon: [kW/hp] | | 216kW / 290 HP |
Mk: | | 380 Nm |
vychytávky: | | přední kotouče jsou asi tak velký, jako volant u mého TurbaX :-) |
| ze zadního kompresoru si můžu dofouknout i jízdní kolo...škoda jen, že žádné nevlastním | |
| je delší a větší, než vypadá...a když se sklopí zadní sedadla, krásně se v něm leží :-) | |
charakter. vlastnosti: | | ostatní moje SAABy jsou letadla, tak tohle je takový můj "Boeing" |
mateřský servis: | | Ivo Mohler a G.D. Auto/Pneu |
rodokmen: | | první majitelka nějaká právnička z Belgie a nyní JÁ |
status: | | 70% GM - 30% SAAB ale stejně ho mám rád! |
# | | 3 |
typ: | | 9-3 SS TurboX - Hirsch Performance |
ročník: | | 2008 |
motor: | | 2,8 V6 Turbo |
výkon: [kW/hp] | | 246kW / 330 HP |
Mk: | | 450 Nm |
vychytávky: | | paket Hirsch Performance - brzdy, jednotka, laděný výfuk |
| + laděné svody | |
| + interiérový LED paket | |
charakter. vlastnosti: | | je to prostě letadlo :-) |
mateřský servis: | | Ivo Mohler a G.D. Auto/Pneu |
rodokmen: | | první majitel Praha a JÁ |
status: | | je to zvíře |
# | | 2 |
typ: | | 9-5 Aero |
ročník: | | 2002 (model 2001) |
motor: | | 2.3 turbo |
výkon: [kW/hp] | | 238 / 320 |
Mk: | | 500 Nm |
vychytávky: | | - 6 pístkové 345mm brzdy přední, 4 pístkové 288mm brzdy zadní, destičky Blue Pagid Racing, |
| - závodní stavitelný podvozek HP sporting, kompletní silentbloky Powerflex, | |
| - laděné svody, 3" výfukové potrubí, zvětšená "intake pipe", otevřené dynamické sání - sportovní filtr H&R, | |
| - řídící jednotka Speedparts - Stage3, ostré vačky, sportovní vstříky, kované písty, | |
| - nové Turbo T19 s větší kompresní skříní | |
charakter. vlastnosti: | | nejnižší spotřeba z mojí letky :-) |
mateřský servis: | | Roman Šolc, Praha (RS Motorsport) + Ivo Mohler a G.D. Auto/Pneu |
rodokmen: | | první majitel Linköping, Sweden a nyní JÁ až do smrti (mojí nebo jeho, což se může stát i zároveň :-)) |
status: | | říkám mu "Zlatá cihla" :-) |
# | | 1 |
typ: | | 9-5 Aero |
ročník: | | 2001 |
motor: | | 2.3 turbo |
výkon: [kW/hp] | | 172 / 230 |
Mk: | | 350 Nm |
vychytávky: | | fungl nové koberečky Speedparts (dárek od Romana Šolce), krásné R17 sobí elektrony |
| + Michelin Pilot Sport 225/45, xenony speedparts, orig. parkpilot | |
charakter. vlastnosti: | | je to dravec, nádherný kousek, prakticky bez chybičky |
mateřský servis: | | Roman Šolc, Praha (RS Motorsport) |
rodokmen: | | první majitel, Göteborg (koupeno v autosalonu Otto Olsson) a JÁ |
status: | | věčná loviště |