index
Klub
Slety-SUG
Letka
MiniLetka
Jihaad
Kontakt
Slety
Servisy
Okolo



Buňka Brno

Berysek :: Budul :: Draken :: Juráš :: Karl :: Killcarrr :: Kovi :: KubaB :: Ladič :: MarekZ. :: MilanN :: Míra :: Oldřich :: Poli :: Tom327 :: Tunnan

Buňka Ostrava

Marťas :: Petr W ::

Buňka Praha

Martin :: Pepé ::

Slovakia

Kerim79 ::

Australia cell:

Gromit



Muchos-honchos:



Smetiště dějin:

Buňka Brno II:

a.nick.a :: Banito :: Bernye :: Brnokasa :: Dushab :: Eda :: Erno ('11) ::
Ewelyn :: Holda :: Jiří :: Market :: Miloš :: Loco :: Lukáš :: Marcel :: Mára :: Míra :: Marian :: Michal :: Norton :: Pavel :: Petr :: Tejkis :: Lada :: Aedd :: Aero :: Emil :: Gita :: Jiří :: Josef :: Kaaata :: Kuba :: Kubi :: Standa :: RHK Tonda :: Marcelka('13) ::


Buňka Ostrava II

Danik :: Marek :: TGM ::

Buňka Praha B

Bubi :: Caradac :: Dandy :: Honza :: Jakub :: Jenda :: Jerry :: Jindra :: Kefasu :: Keyko :: Malibu :: Mišu :: Náčelník :: Nils Holgerson :: OndřejR :: Olda :: Pájík :: Yorkin :: Síma :: SobikSaabik :: SobaThor :: Tino :: Tomik

Bľava

Jof :: Svrco Alex ::

Muchos-honchos:

Petr-Saab ('00) ::
Jitka ('11) ::
Ludva ('12)
Tom ::

vzpomínáme:

Leoš ::




l e t k a    S A A B u n d e r g r o u n d

| Aero |

Black Trailblazer


>
|  4
typ: | 9-7X
ročník: | 2006
motor: | 4.2 V8
výkon: [kW/hp] | 216kW / 290 HP
Mk: |  380 Nm
vychytávky: | přední kotouče jsou asi tak velký, jako volant u mého TurbaX :-)
| ze zadního kompresoru si můžu dofouknout i jízdní kolo...škoda jen, že žádné nevlastním
| je delší a větší, než vypadá...a když se sklopí zadní sedadla, krásně se v něm leží :-)
charakter. vlastnosti: | ostatní moje SAABy jsou letadla, tak tohle je takový můj "Boeing"
mateřský servis: | Ivo Mohler a G.D. Auto/Pneu
rodokmen: | první majitelka nějaká právnička z Belgie a nyní JÁ
status: 70% GM - 30% SAAB ale stejně ho mám rád!

Martinův



3


|  3
typ: | 9-3 SS TurboX - Hirsch Performance
ročník: | 2008
motor: | 2,8 V6 Turbo
výkon: [kW/hp] | 246kW / 330 HP
Mk: | 450 Nm
vychytávky: | paket Hirsch Performance - brzdy, jednotka, laděný výfuk
| + laděné svody
| + interiérový LED paket
charakter. vlastnosti: | je to prostě letadlo :-)
mateřský servis: | Ivo Mohler a G.D. Auto/Pneu
rodokmen: | první majitel Praha a JÁ
status: je to zvíře

Martinův



Black Gripen


|  2
typ: | 9-5 Aero
ročník: | 2002 (model 2001)
motor: | 2.3 turbo
výkon: [kW/hp] |  238 / 320
Mk: | 500 Nm
vychytávky: | - 6 pístkové 345mm brzdy přední, 4 pístkové 288mm brzdy zadní, destičky Blue Pagid Racing,
| - závodní stavitelný podvozek HP sporting, kompletní silentbloky Powerflex,
| - laděné svody, 3" výfukové potrubí, zvětšená "intake pipe", otevřené dynamické sání - sportovní filtr H&R,
| - řídící jednotka Speedparts - Stage3, ostré vačky, sportovní vstříky, kované písty,
| - nové Turbo T19 s větší kompresní skříní
charakter. vlastnosti: | nejnižší spotřeba z mojí letky :-)
mateřský servis: | Roman Šolc, Praha (RS Motorsport) + Ivo Mohler a G.D. Auto/Pneu
rodokmen: první majitel Linköping, Sweden a nyní JÁ až do smrti (mojí nebo jeho, což se může stát i zároveň :-))
status: říkám mu "Zlatá cihla" :-)

Martinův



Stříbrňák


|  1
typ: |  9-5 Aero
ročník: |  2001
motor: |  2.3 turbo
výkon: [kW/hp] |  172 / 230
Mk: |  350 Nm
vychytávky: |  fungl nové koberečky Speedparts (dárek od Romana Šolce), krásné R17 sobí elektrony
|  + Michelin Pilot Sport 225/45, xenony speedparts, orig. parkpilot
charakter. vlastnosti: |  je to dravec, nádherný kousek, prakticky bez chybičky
mateřský servis: |  Roman Šolc, Praha (RS Motorsport)
rodokmen: první majitel, Göteborg (koupeno v autosalonu Otto Olsson) a JÁ
status: věčná loviště

před

po....




pokec k letce SUG