index
Klub
Slety-SUG
Letka
MiniLetka
Jihaad
Kontakt
Slety
Servisy
Okolo



Buňka Brno

Berysek :: Budul :: Draken :: Juráš :: Karl :: Killcarrr :: Kovi :: KubaB :: Ladič :: MarekZ. :: MilanN :: Míra :: Oldřich :: Poli :: Tom327 :: Tunnan

Buňka Ostrava

Marťas :: Petr W ::

Buňka Praha

Martin :: Pepé ::

Slovakia

Kerim79 ::

Australia cell:

Gromit



Muchos-honchos:



Smetiště dějin:

Buňka Brno II:

a.nick.a :: Banito :: Bernye :: Brnokasa :: Dushab :: Eda :: Erno ('11) ::
Ewelyn :: Holda :: Jiří :: Market :: Miloš :: Loco :: Lukáš :: Marcel :: Mára :: Míra :: Marian :: Michal :: Norton :: Pavel :: Petr :: Tejkis :: Lada :: Aedd :: Aero :: Emil :: Gita :: Jiří :: Josef :: Kaaata :: Kuba :: Kubi :: Standa :: RHK Tonda :: Marcelka('13) ::


Buňka Ostrava II

Danik :: Marek :: TGM ::

Buňka Praha B

Bubi :: Caradac :: Dandy :: Honza :: Jakub :: Jenda :: Jerry :: Jindra :: Kefasu :: Keyko :: Malibu :: Mišu :: Náčelník :: Nils Holgerson :: OndřejR :: Olda :: Pájík :: Yorkin :: Síma :: SobikSaabik :: SobaThor :: Tino :: Tomik

Bľava

Jof :: Svrco Alex ::

Muchos-honchos:

Petr-Saab ('00) ::
Jitka ('11) ::
Ludva ('12)
Tom ::

vzpomínáme:

Leoš ::




l e t k a    S A A B u n d e r g r o u n d

| SobikSaabik |

Černý Gripen


|  1
typ: |  9-3 SE Sport Limitovaná edice 2000ks, ten náš druhý vyrobený!
ročník: |  1999
motor: |  B204R
výkon [kW]: |  150
Mk: |  320 Nm
vychytávky: |  Vše originál, Losí Polštářky
charakter. vlastnost: |  elektricky nenáročný
oblíbené vrtochy: |  Na ACC svítí OFF i při zaplé klimě,
|  ukazovat kontrolku '' FILL COOLANT FLUID '' i při plné nádržce...
trofeje a pocty: |  Nejsaabovitější Saab 2010
mateřský servis: |  ANA Trollhattan, Adusum
rodokmen: Bjorn Ulvaeus > SobikSaabik
status: Reprezentativní



    Příběh tohoto soba začíná 3.března 1999, kdy vyjel z linky B ve švédském Trollhattanu. Poté na nákladním voze Volvo společně s dalšíma 6 sobama přijel do švédského Goteborgu. Tam si ho koupil Bjorn Ulvaeus, chtěl auto sportovní, bezpečné a samozřejmě švédské, namontoval na něj tažné zařízení, aby mohl táhnout karavan, po 90 000km, mu jakýsi Čech který se z nepochopitelného důvodu dostal do Švédska najel na dálnici do řidičových dveří, Oktávka byla na odpis, zatímco Bjorn i jeho Sob byli v naprostém pořádku, svého Soba měl tak rád, že ho nenechal sešrotovat nebo prodal. On si ho nechal opravit, a najel sním dalších 17 000km, potom si řekl, že jezdit v roce 2007 s 8 let starým autem už není tolik reprezentativní, tak si koupil Volvo S60. Řekl si že Saaba musí prodat tam kde se narodil, odvez ho do ANA Trollhattan kde ho prodal.

    V září 2007 jsme si s tátou chtěli koupit nové auto, silnější, bezpečnější, lepší, než sice novější Golf TDI, který má teď máma. "Když Saaba tak přímo ze Švédska!"" jednoho dne řekl táta, následoval nákup jednosměrné letenky do Stockholmu a jednosměrné jízdenky na vlak do Trollhattanu.

    Dojeli jsme do ANA Trollhattan a hned jakmile jsme viděli našeho Saabíka, krásně naleštěného, s cedulkou: Fran Bjorn Ulvaeus, ABBA, bylo jasno, přátelský personál ANY snámi vše vyřídil, i přihlášení na Švédské červené převozní značky a už jsme jeli domů, Sob po celých 1100 kilometrů jel jako nový, přijeli jsme domů celý šťastní, hned další den jsem hledal na netu a objevil SAABunderground, ihned jsem napsal Drakenovi, a během pár měsíců jsem byl hrdým členem!



více fotek v albu picasaweb.google.com/SobikSaabik

vlastní stránky www.devetrojka.wz.cz

vlastní letecký klub www.baas.euweb.cz



pokec k letce SUG